Rinkodara ir integruota komunikacija

Magistrantūros studijų programa 
Suteikiama kvalifikacija: Rinkodaros magistras 
Trukmė: 1,5 metų (3 semestrai)
Studijų programos vykdymo kalba: lietuvių ir anglų
Mokestis: 1300 EUR už semestrą (ES piliečiams)
                 1700 EUR už semestrą (ne ES piliečiams)
Stojimo reikalavimai: Bakalauro laipsnis
(tvirti vadybos ir (arba) ekonomikos pagrindai)

RIK

Programos tikslas: pagrindinis programos „Rinkodara ir integruota komunikacija“ tikslas – rengti aukščiausios kvalifikacijos rinkodaros specialistus, gebančius įvertinti rinkos ir įmonės situaciją, pagal verslo specifiką ir įmonės padėtį rinkoje planuoti tinkamiausias rinkodaros strategijas, numatyti ir įgyvendinti taktinius rinkodaros veiksmus. Ypatingas dėmesys kreipiamas į vartotojo elgsenos supratimą ir komunikacijos veiksmų, kurie būtų priimtini įvairioms vartotojų grupėms, valdymą.

Programos pristatymas: ši programa prieš keletą metų buvo pradėta vykdyti lietuvių kalba ir sulaukė labai didelio populiarumo. Nuo 2014 metų ji vykdoma ir anglų kalba. Pastaroji aplinkybė sudarė geresnes tarptautinio bendradarbiavimo galimybes, kurių pirmasis akivaizdus rezultatas – dvigubo diplomo galimybė su Neapolio Parthenope universitetu (Italija).

Programos ugdomos kompetencijos ir gebėjimai:
Programoje ugdomi trijų tarpusavyje susijusių sričių kompetencijos:

  • analizuoti, interpretuoti ir naudoti rinkodaros ir vartotojų elgsenos informaciją;
  • spręsti strateginius bei taktinius rinkodaros klausimus;
  • planuoti ir valdyti integruotus rinkodaros komunikacijos veiksmus, derinant juos su komunikavimo būdais, kurie tradiciškai nėra priskiriami tiesiogiai rinkodaros sričiai.

Programos studentai išsiugdo gebėjimus:

  • planuoti ir vykdyti tyrimus, pagrįstus teorine analize ir nagrinėjamos problemos pobūdį atitinkančia metodika; rinkti ir analizuoti antrinius ir pirminius duomenis, interpretuoti analizės rezultatus ir teikti praktinius siūlymus rinkodaros veiksmų srityje;
  • kurti rinkodaros strategijas, atitinkančias įmonės tikslus ir rinkos ypatumus; suprasti ir vykdyti svarbiausius rinkodaros valdymo veiksmus;
  • kurti ir vykdyti integruotas komunikavimo strategijas, atsižvelgiat į komunikavimo tikslus, auditorijos savybes bei komunikavimo priemonių ypatumus.

Karjeros galimybės: pažymėtina, kad įvairiausių tyrimų duomenys prognozuoja augantį rinkodaros specialistų poreikį ilgam laikotarpiui tiek Lietuvoje, tiek daugelyje kitų šalių. Šioje programoje studijas baigę magistrai dažniausiai dirba viduriniojoje arba aukštesniojoje valdymo grandyje:

  • įvairių šakų verslo įmonių, vyriausybinių bei nevyriausybinių organizacijų rinkodaros ir komunikavimo padaliniuose;
  • konsultacinėse įmonėse bei įmonėse, kurios teikia rinkodaros ar komunikavimo paslaugas kitiems rinkos dalyviams (tyrimų bendrovėse, reklamos, rinkodaros ir ryšių su visuomene agentūrose).

Mokslinių interesų turintiems magistrantams siūloma stoti į rinkodaros krypties doktorantūros studijas.

Nuo 2015 metų Rinkodaros ir integruotos komunikacijos programos studentams sudaryta galimybė įgyti dvigubą diplomą Neapolio Parthenope universitete Italijoje. Sėkmingai pabaigus studijas Ekonomikos fakultete studentai turi galimybę išvykti studijuoti į Neapolio Parthenope universitetą ketvirtam semestrui. Studijų kaina šiame universitete būtų lygi Ekonomikos fakultete mokėtai studijų kainai. Paraiškos priimamos iki kiekvienų metų rugsėjo 30 d.

Norėdami sužinoti daugiau informacijos apie galimybę įgyti dvigubą diplomą kreipkitės į Tarptautinių studijų koordinatorę Živilę Golubevę el. paštu .