Informacija studentams

  

Papildomos metodinės priemonės

Apie plagiatą
Anketos sudarymo principai(Prof. dr. V. Dikčiaus) 

Katedros naujienos

 

Rinkodaros ir integruotos komunikacijos atrojo kurso studentai „Skaitmeninės rinkodaros“ dalyko dėstytoją

Vatroslavą Škarę

išrinko geriausiu programos dėstytoju.

Students of “Marketing and integrated communication” nominated

Vatroslav Skare

the best lecturer of the parogramme.

 

Dėkojame svečiui iš Zagrebo universiteto už puikų darbą!

 

Skare paskaita 1

 

 _________________________________________________________________

 

2017 m. Diplomų teikimo šventė

  Norvidait n 2017 bendra copy copy copy copy

 

S.Urbonavičius A.Mačrinskeinė n copy copy         1Teikimas n copy copy

_____________________________________________________________________________________

Norime pasidžiaugti, kad žurnalo „Reitingai“ 2016 metų vertinime VU Rinkodaros magistro programos pripažintos geriausiomis Lietuvoje!

 

Reitingai. 2png

 

_____________________________________________________________________________________

Skare Vatroslav photo

 

 

RUGSĖJO 26 - SPALIO 2 dienomis RINKODAROS IR INTEGRUOTOS
KOMUNIKACIJOS MAGISTRAMS

Skaitmeninio verslo komunikacijos paskaitas skaitys 

Zagrebo universiteto docentas dr. sc. Vatroslav Škare 

 

  

_________________________________________________________________________________________

 

Vasaros mokykla su studentais vidutine 

Rinkodaros katedros vedėjas prof. S. Urbonavičius

dėstė Seulo universiteto vasaros mokykloje

 

 

 

 

 

2016 metų liepos mėnesį Rinkodaros katedros vedėjas prof. S. Urbonavičius dėstė Seulo universiteto vasaros mokykloje kursą „Globaliosios rinkodaros valdymas“. Šios mokyklos tikslas – sudaryti studentams galimybę susipažinti su Korėjos kultūra ir tradicijomis, studijuojant jų interesus atitinkančius dalykus. Seulo miesto valdžios remiamoje mokykloje šiais metais mokėsi 50 korėjiečių ir 107 studentai iš dar 21 šalies, jiems paskaitas skaitė devyni profesoriai iš Korėjos, trys iš JAV ir keturi iš Europos. 

 

 

_____________________________________________________________

Tomo diplomas copy copy copy

Tomas 2




Rinkodaros katedros tyrėjo Dr. Tomo Palaimos straipsnis pripažintas prestižinėje mokslinėje konferencijoje

„Organisational Behaviour in Healthcare”

 

 

 

Dr. Tomo Palaimos (Vilniaus Universitetas), Prof. Gerry McGivern (Warwick Business School), Dr. Michael Fisher(Melbourne University), Prof. Justin Waring (Nottingham Business School), Zoey Spendlove (Nottingham Business School), Dr. Oliver Thomson (British School of Osteopathy) ir Prof. Tina Kiefer (Warwick Business School) straipsnis „Improving health care through relational regulation: The case of UK osteopathy” laimėjo antrąją vietą (highly commended paper) mokslinėje konferencijoje „Organisational Behaviour in Healthcare”, kurią organizavo mokslinių tyrimų sveikatos apsaugos sektoriuje draugija (The Society for Studies in Organizing Healthcare, UK) ir Cardiff Business School (UK).Tyrimas atliktas The General Osteopathic Council (UK) užsakymu.


_____________________________________________________________

„Brandstorm“ – tai kasmet rengiamas tarptautinis konkursas, kuriame dalyvauja studentai iš viso pasaulio universitetų. Konkurso tikslas – pateikti tolimesnės plėtros pasiūlymus vienam iš „L‘Oreal“ šeimos ženklų. Šiemet užduotis yra susijusi su „La Roche Posay“ – profesionalios dermatologinės kosmetikos prekės ženklo, skaitmeninės komunikacijos strategijos kūrimu, siekiant pritraukti naujos kartos vartotojus. 


Atrankiniai konkurso etapai vyksta universitetų, nacionaliniu ir regioniniu lygmenimis. Juos perėjusios grupės vyksta į baigiamąjį etapą Paryžiuje, kur savo idėjas pristato „L‘Oreal“ kompanijos vadovams. Universitetinis turas Ekonomikos fakultete – balandžio 6 dieną.

 Brandstorm2016

 _____________________________________________________________

 Rinkodaros katedros svečiai, vizituojantys dėstytojai:

 

IMG 0722 2 copy copy

  

  

 

Dr. Manuel Pereira

Instituto Politécnio de Viana do Castelo( Portugalija)

skaitė "Management of Organisation Image" kursą Marketing

and Integrated Communications programos magistrams

 

__________________________________________________________________

Dr. Antonio Hyder

Stanford University, California (JAV) 

skaitė Technologijų rinkodaros kursą Rinkodaros ir integruotos komunikacijos programos magistrantams

      A.Hyder 3                  A.Hyder S.Urbonavicius                SUA.HJ.M 4        

__________________________________________________________________________

James Reardon sumazintas          

 

Prof. James Reardon

University of Northern Colorado (JAV)

vedė Tyrimų metodų seminarus vadybos krypties doktorantams bei dėstytojams.

 

 

 

 

2016 m. Diplomų teikimo šventė

DSC00547 2      MIC 2016 5 copy  

  MIC    MIC 2016 7 MIC

 

 

___________________________________________________________________________

 Studentų konkurso “Idėja” sumanymai tampa realybeNonstop aplikacija 610x371 610x371

Šių metų  rugsėjo 15 d. pristatytas Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto studenčių įgyvendintas      sprendimas saugesnėms kelionėms pakeleivingu transportu „Nonstop.lt“ –mobilioji programėlė ir   internetinė svetainė. Prieš dvejus metus tuometinės VU EF tarptautinės ekonomikos ir ekonominės analizės specializacijų III kurso bakalaurės Vaida Lukauskaitė, Vitalija Radzevičiūtė ir Rūta Balčiūnaitė  sugalvojo idėją, kaip keliones su nepažįstamaisiais bendrakeleiviais padaryti saugesnes.  Dėstytojo dr.doc. Algio Gaižučio dėstomo “Rinkodaros” kurso  metu parengtas projektas projektas „Nonstop.lt“ tapo 2013 m. VU EF Rinkodaros katedros organizuoto kasmetinio konkurso „Idėja“ nugalėtoju. Sužavėtas studentų ryžto ir pasirengimo, 10000 Lt finansavimą šiam projektui įgyvendinti skyrė vienas vertinimo komisijos narių, „Sorbum Group“ generalinis direktorius Giedrius Oliškevičius. Nemokamą vartotojams sistemą, skirtą bendrakeleivių paieškai, „Nonstop.lt“ studenčių komanda vystė kartu su Bendruoju pagalbos centru (BPC). Taip sukurtas sprendimas, leidžiantis greitai išsikviesti pagalbą iškilus pavojui kelionės metu (plačiau - http://naujienos.vu.lt/srautas/vilniaus-universiteto-studentes-pasiule-kaip-saugiai-vaziuoti-su-nepazistamais-vairuotojais-ir-keleiviais/).

Apie tarpuniversitetinį studentų rinkodaros rinkodaros darbų projektą IDĖJA.  IDĖJA – nuo 2004 m. kasmet organizuojamas trijų mėnesių trukmės nekomercinis renginys. Lietuvos aukštųjų mokyklų studentai kuria ir finaliniame renginyje pristato Lietuvos rinkoje.

_______________________________________________________________________________

Naujiena esamiems ir būsimiems magistro studijų programos „Rinkodara ir integruota komunikacija“ studentams:

kadangi  nuo 2014 metų studijos šioje programoje vyksta lietuvių ir anglų kalba, atsirado didesnės tarptautinio bendradarbiavimo galimybės. Pirmasis rezultatas - bendradarbiaujant su Neapolio Parthenope universitetu (Italija), nuo 2015 metų programos studentams sudaryta galimybė gauti dvigubą diplomą (plačiau).

________________________________________________________________________________

Įvertinus augantį analitinių gebėjimų turinčių rinkodaros specialistų poreikį, skelbiamas priėmimas į naują magistrantūros programą “Rinkodaros analitika”(studijos nuo 2015 metų rudens). Programos „Rinkodaros analitika“ tikslas – rengti aukščiausios kvalifikacijos rinkodaros informacijos analizės specialistus, gebančius įvertinti informacijos poreikį, kūrybiškai analizuoti rinkodaros informaciją ir analizės pagrindu pateikti siūlymus rinkodaros sprendimams daryti. Priimami tvirtus matematikos ir (arba) statistikos pagrindus įgiję bakalaurai, studijos vyks anglų kalba. Susijusios naujienos:  http://delo.ua/business/novye-trendy-v-marketinge-v-chem-sila-big-data-analysis-296445/

  _______________________________________________________________________________

 

2015 m. Diplomų teikimo šventė

  IMG 2901 copy copy copy    2015 teikimas copy

 

IDEJA 2015

Išrinkti tarpuniversitetinio studentų rinkodaros projektų finalinio renginio IDĖJA 2014-2015 nugalėtojai (plačiau).

IDĖJA medžiagą, aprašymus ir nuotraukas surasite IDĖJOS Facebook puslapyje www.facebook.com/vu.ideja

bei interneto svetainėje www.ideja.ef.vu.lt/portalas/

Indre konferencija

 

2014 metų rugsėjo 24 – 26 dienomis katedros lektorė Indrė Radavičienė Europos rinkodaros asociacijos (EMAC) 5-toje  regioninėje  konferencijoje Lenkijoje (Katowice) pristatė pranešimą apie senjorų motyvaciją keliauti. Tyrimą atliko ir straipsnį rengė prof. S. Urbonavičius, lekt. I. Radavičienė, L. Alksninytė.

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Pasaulinis rinkodaros kongresas

logotipas

2014 metų rugpjūčio 5-8 dienomis vykusiame Rinkodaros mokslo akademijos (Academy of Marketing Science) rengtame Pasauliniame rinkodaros kongrese katedros profesorius Sigitas Urbonavičius pristatė drauge su Prof. V. Dikčium atlikto tyrimo rezultatus. Tai tyrimas apie vaiko įtaką pirkimo sprendimams šeimoje, analizuojantis jos pasireiškimą
įvairiuose sprendimo priėmimo etapuose skirtingo tipo šeimose. Šiame kongrese Lietuvos autorių darbas pristatytas pirmą kartą.

Kasmet kitame žemyne vykstantis Pasaulinis rinkodaros kongresas 2014 metais vyko Limoje (Peru), ESAN verslo mokykloje.

 

 

 

 

2014

RGV2014 2RGV2014 1                                                                         

2014 teikimas 12014-01-31 15.33.42-1

TVV 2014 3     TVV5

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EF studentai BRANDSTORM konkurse treti

Sveikiname Justą Morkūną, Rugilę Čemerkaitę ir Vaidą Jonavičiūtę su laimėjimu!

VU EF Rinkdodaros ir tarptautinio verslo bakalauro programos III kurso studentai Justas Morkūnas, Rugilė Čemerkaitė ir Vaida Jonavičiūtė L‘OREAL BRANDSTORM konkurso paskutiniame - regioniame atrankos etape užėmė trečiąją vietą. Šis etapas vyko Taline, o dalyviai savo idėjas pristatinėjo L‘Oreal kompanijos vadovybei. Tai buvo paskutinis atrankinis pasaulinio konkurso etapas prieš Paryžiuje rengiamą finalą. Jame dalyvavo 101 komanda iš Baltijos valstybių aukštųjų mokyklų. Nugalėtoja tapo komanda iš Estijos, o antrą vietą užėmė Rygos SSE studentai. Iš Lietuvos aukštųjų mokyklų šiame konkurse taip pat varžėsi ISM grupė.

BRANDSTORM – kiekvienais metais rengiamas tarptautinis konkursas, kuriame dalyvauja studentai iš viso pasaulio universitetų. Konkurso tikslas – pateikti tolimesnės plėtros pasiūlymus vienam iš L‘OREAL šeimos ženklų. Šiemet L‘OREAL užduotis susijusi su KIEHL‘S – išskirtiniu vyrų kosmetikos prekės ženklu. Atrankiniai konkurso etapai vyksta universitetų, nacionaliniu ir regioniu lygmenimis; juos praėjusios grupės vyksta į baigiamąjį etapą Paryžiuje, kur savo idėjas pristato L‘Oreal kompanijos vadovams.

Dalyvavimas konkurse yra Rinkodaros ir tarptautinio verslo bakalauro programos Rinkodaros valdymo studijų dalis. Tokio pobūdžio įvykių integravimas į studijų programas studentams suteikia galimybę pasigalinėti su tikrais, nesumodeliuotais rinkos iššūkiais, argumentuoti savo pasiūlymus ne vien rinkodaros teorijos, bet ir verslo logikos požiūriu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rinkodaros ir globalaus verslo IV kurso balakaurai dalyvavo profesinio ugdymo ir kūrybiškumo skatinimo projekte „TEO burės“ 

 Plačiau: https://www.youtube.com/watch,  http://www.teo.lt/press/5641


 

Rinkodaros idėjų konkursas:

Ideja2013

Plačiau: www.ideja.lt

 



LOGO Jutinos

2013 metų spalio 3-6 dienomis katedros dėstytoja Justina Gineikienė Vartotojų tyrimų asociacijos (ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH) konferencijoje Čikagoje (JAV) pristatė pranešimą apie vartotojų nostalgiją ir priešiškumą prekių kilmės šaliai. Tyrimą atliko Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Rinkodaros katedros tyrėjai dr. Justina Gineikienė, prof. Sigitas Urbonavičius bei Harvardo ir Vienos universitetų profesorius Adamantios Diamantopoulos.

 


EMACO logotipas

2013 metų rugsėjo 25-27 dienomis katedros profesorius V. Dikčius Europos marketingo asociacijos (EMAC) regioninėje konferencijoje St. Peterburge (Rusijos Federacija) pristatė pranešimą apie vaikų įtaką darant sprendimą pirkti šeimoje. Tyrimą atliko ir straipsnį rengė prof. V. Dikčius ir prof. S. Urbonavičius. 

Untitled



Džiugios akimirkos iš diplomų teikimo švenčių:                

 
   

 
 2013

2013 .jpg - tortas

 
P1240147 copy  P1240128

 2012

 

image003Mag9.jpg 2012 metų laida

 

 

 

 

 

 ____________________________________________________________________________________

 

Katedros jubiliejus:

Katedros tortas 2